דף הבית יעקב וירז'בינסקי אודותינו תחומי פעילות קוד עיסקי צור קשר   סליקת כרטיסי אשראי
 
 
 
 
 
 
           
 
הצטרף לרשימת התפוצה
 
 
 
 שם מלא*
 
 טלפון*
 
   אימייל*  
 
   
 
 
  
 
 
  טופס יצירת קשר  
 
   שם מלא*  
   
 
   טלפון*  
   
 
   אימייל  
   
 
   נושא הפנייה  
   
 
   הערות  
   
* שדות חובה
   
 
 
 

חדשות

7/1/14 פעילות עסקית בעמותה? זה אפשרי! כתבה מאת יעקב וירז'בינסקי-פורסם "ביתד נאמן". לחץ כאן


20/8/12 המצאת מסמכים לרשם העמותות לצורך אישור ניהול תקין 2013 לחץ כאן


 28/12/10 מדריך "הישרדות " מקוצר למנהלי עמותה - מאמר המדריך בנושאים של אישור ניהול תקין, קנסות מנהליים, דוח מילולי, מוסדות חובה בעמותה, מאפיינים עיקריים של עמותה, מטרות העמותה, קובץ נהלים בכתב, פנקס תורמים, קרבה משפחתית, ניגוד עניינים, שימוש בכרטיס אשראי, ועוד. למאמר לחץ כאן
יהל יעקב רביע, רו"ח ראו מידע נוסף באתר מיסים ועסקים http://www.ralc.co.il/

 


הסדר אורכות להגשת מסמכים לעמותות שהדו"ח הכספי שלהן מבוקר ע"י רו"ח (מתוך אתר רשם העמותות)
על פי חוק העמותות, המועד להגשת דו"חות כספיים לשנת 2009, הינו 30 ליוני 2010. עם זאת, רשם העמותות, בהתאם לסמכותו, קבע הסדר אורכות הנוגע לעמותות הזקוקות לאישור ניהול תקין ואשר הדו"ח הכספי שלהן מבוקר ע"י רואה חשבון. על פי הסדר זה, נקבעו ארבעה מועדים להגשה: 30.6.10, 31.7.10, 31.8.10 ו-10.10.10. לפרטים נוספים והרחבה בנוגע להסדר האורכות ואופן הדיווח על פיו ניתן לעיין באתר האינטרנט של לשכת רואי החשבון ב"חדשות ועדכונים". יודגש, כי עמותות שהדו"ח הכספי שלהן איננו מבוקר ע"י רואה חשבון חייבות בכל מקרה בהגשת הדו"ח עד ליום 30.6.10 


 הגשת מסמכים לצורך קבלת אישור שלא באמצעות טפסים מקוונים (מתוך אתר רשם העמותות)
בהמשך למסמך הדרישות שנשלח לעמותות לעניין הגשת מסמכים לצורך קבלת אישור ניהול תקין לשנת 2011, יצוין כי לאור הקושי בו נתקלות עמותות מסוימות במילוי טפסים מקוונים, לא יישלל בשנה זו אישור ניהול תקין אם הטפסים יוגשו שלא על גבי הפורמט המקוון, אלא ימולאו באופן אחר (קיימת אפשרות לקבלת פורמט PDF של הטפסים דרך הקישור "טפסים מקוונים---> טפסים אחרים" - באתר רשם העמותות).

יחד עם זאת, יצוין כי קיימת עדיפות למילוי טפסים מקוונים, וכי על בסיס הניסיון שנצבר, מילוי הטופס המקוון מבטיח ברמת סבירות גבוהה, כי דרישות הרשם לגבי המידע המבוקש אכן מולאו.


 

 16.6.09 הודעה בעניין המצאת מסמכים לצורך אישור ניהול תקין לעמותות לשנת 2010 - להודעה לחץ כאן

 16.6.09 הודעה בעניין המצאת מסמכים לצורך אישור ניהול תקין לחברות לתועלת הציבור להודעה לחץ כאן


 4.3.09  רשם העמותות פרסם הודעה בעניין הגשת דוחות 2008- לעמותות המבקשות ניהול תקין לשנת 2010 תינתן אורכה להגשת הדוחות עד ליום 30.9.09.

באשר לעמותות שאינן מבקשות ניהול תקין תינתן אורכה להגשת הדוחות לשנת 2008 עד ליום 31.12.09לנוסח ההודעה הרשמית לחץ כאן


  

אישורים, חוקים וטפסים

 


 ניהול תקין


 סטאטוס ניהול תקין


 טופס בקשה לרישום עמותה


  טופס בקשה לניהול תקין 


 המסמכים הדרושים לצורך קבלת אישור ניהול תקין לעמותות (לשנת 2011) 


  רשם ההקדשות- (המסמכים הדרושים לצורך ניהול תקין חל"צ)


  חוק החברות (תיקון מס' 6) (חל"צ)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מאזנית-תכנוני מס שירותים עסקיים לעסקים | יעוץ מס | והחזרי מס  המשרד הראשי : רח' השר חיים לנדאו 5 בני ברק טלפון: 073-2245555 פקס: 03-6197130
אנו עומדים לשירותכם גם בסניפים נוספים: ירושלים | אשדוד(רובע ז') | אשדוד(סיטי)

ייעוץ מס, החזרי מס, תאומי מס, יעוץ לעסקים, עמותות וחברות,